Saturday 15 May 2010

Hanya PadaMu

Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Ya Allah...Maha Besar Engkau
Yang memiliki kerajaan langit dan bumi
...dunia dan akhirat

Yan Allah...Maha Agung Engkau
Yang mensyariatkan sekalian alam
...dan sekalian makhluk yang berada di dalamnya

Sesungguhnya...
Dari Engkau aku didatangkan
Kepada Engkau jualah aku akan dikembalikan
Dan kepadaMu lah sebaik-baik tempat kembali

Ampunilah aku
Di atas segala dosa yang telah aku lakukan
Samada yang kecil mahupun yang besar
Yang terdahulu dan yang terkemudian
Yang aku sedari mahupun yang tidak aku sedari
Yang aku sengajakan mahupun yang tidak aku sengajakan
Sesungguhnya, tiada suatu pun menjadi rahsia bagiMu
Ya Allah...Yang Maha Mengetahui

Hanya kepadaMu aku memohon pertolongan
Hanya kepadaMu aku memohon perlindungan
Hanya kepadaMu aku memohon keampunan
Dan hanya kepadaMu aku berserah diri dan bertawakal.

Amin...Ya Rabbal 'Alamiinn.

No comments: